HTML

Megvettem

2008.11.17. 15:22 Holdsrác

Múlt hét kedd magasságában láttam meg először. Acer Aspire One (a továbbiakban aa1), 512MB memória, 8G SSD, linpus linux, mint oprendszer. Ára 179 font, magyar pénzre átszámolva cca. 54k forint. Súlya kevesebb, mint egy kiló.

Mire is kell nekem? Sokat utazom, és nem szeretem a nagy HP laptopot hurcolni. Kellene valami, ami pici, de elég erős ahhoz, hogy tudjak rajta programozni. De vajon ez elég erős-e?

Aznap este és másnap nekiálltam szisztematikusan kifaggatni Google testvért. Jó kiinduló pont volt a wikin az en.wikipedia.org/wiki/Aspire_One oldal, ahol nem csak magáról a aa1-ről lehet információkat szerezni, de a lap alján található linkeket követve egyéb érdekes oldalakra is el lehet jutni.

Más, igen érdekes dolgokat is sikerült fellelni, úgyhogy végül rászántam magam, és megvettem. Kuponokkal sikerült az árat 141 fontra (cca. 42k forint) levinni, úgyhogy elégedett vásárlóként tértem haza, és nekiálltam babrálni a kütyüt.

Ezen a blogon azt szeretném elmesélni, mire képes egy ilyen apróság, és mire nem. Szeretném ezzel megkönnyíteni azoknak a dolgát, akik tervezik egy ilyen kütyü megvásárlását, illetve információt adni annak, aki többféle netbook közül szeretne választani.

Szólj hozzá!

Címkék: aa1

A bejegyzés trackback címe:

https://aspired.blog.hu/api/trackback/id/tr51773781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása